پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

آرتتا همچنان این فصل را مورینیویی ادامه می‌دهد. تیم او به یک تیم دفاعی و اقتصادی تبدیل شده؛ کم موقعیت به‌دست می‌آورد و کم موقعیت می‌دهد.

آرسنال - پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش همشهری‌آنلاین آرسنال ۲بر صفر پاری‌سن‌ژرمن را برد و این نخستین‌بار پس از ۵۱بازی پشت‌هم در مراحل گروهی لیگ قهرمانان بود که پاریسی‌ها موفق به گلزنی نشدند. آنها ۲بار توپ را به دیرک دروازه میزبان کوبیدند.

امید گل پاری‌سن‌ژرمن برابر آرسنال ۰.۳۱ بود که این عدد پایین‌ترین میزان امید گل پاریسی‌ها طی ۱۰۰بازی در ۳سال گذشته است.

آرسنال از ابتدای سال۲۰۲۴، در ۳۲بازی، ۱۷کلین‌شیت ثبت کرده که بالاترین میزان برای تیم‌های انگلیسی بوده و تنها رئال‌مادرید (۱۸) از این حیث عملکرد بهتری داشته است.

کای هاورتس همچنان در ورزشگاه امارات بی‌رحم ظاهر می‌شود. مهاجم آلمانی آرسنال از ابتدای فصل ۲۵-۲۰۲۴ در تمام بازی‌های خانگی این تیم موفق به گلزنی شده؛ ولورهمپتون، برایتون، بولتون، لسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن.

آرسنال که عملکردی عالی در گلزنی روی ضربات کرنر دارد، در ضربات ایستگاهی پشت محوطه جریمه آمار بدی داشته. گل ساکا نخستین گل توپچی‌ها از روی ضربات آزاد پس از ۳سال بود؛ از سپتامبر۲۰۲۱ که اودگارد دروازه برنلی را باز کرد.

ساکا در ۶بازی خانگی در لیگ قهرمانان، آمار ۵‌گل و ۳پاس‌گل را برای آرسنال ثبت کرده است.

از ابتدای فصل گذشته تاکنون، ساکا در ۹گل در این رقابت‌ها مشارکت داشته و در این بازه زمانی تنها هری کین (۱۶) و وینیسیوس (۱۰) آماری بهتر از او ثبت کرده‌اند.

کد خبر 887265
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha